CAUTARE

DISTRIBUITI ACEASTA PAGINA

GESTIONARE ARTICOLE

Categorii
Arhiva
NEWSLETTER

ROMBADCONSTRUCT.RO

Este un mijloc de punere la dispozitie a unor servicii si informatii din domeniul constructiilor.
Rombadconstruct
Acasa » BlogPodul Qingdao Haiwan

Cel mai lung pod peste apa din lume - podul Qingdao Haiwan (China)

23 Septembrie 2015, 10:03   |  Florin Badea  |  Comentarii
Poduri si viaducte, Constructii pentru transport, Constructii din lume,
Podul Qingdao Haiwan
Podul Qingdao Haiwan (China)

Ideea construirii podului a fost a unui oficial din Partidul Comunist Chinez , ulterior demis pentru coruptie. Acesta a fost proiectat de Shandong Gausu Group, podul prezinta o lungime de 42,5 km si o latime de 35 m, constructia a implicat forta de munca a 10.000 de muncitori si o investitie nu mai mica de 6 miliarde de euro.

Scopul investitiei a fost scurtarea drumului cu 30 km, 40 la 20 de minute, intre Qingdao si districtul Huangdao, doua mari orase din estul tarii separate de Golful Jiaozhou. Prezenta sa contribuie la dezvoltarea unei zone industriale și creșterea activității portuare in Huangdao.

Podul Qingdao Haiwan in departare
In departare se observa podul Qingdao Haiwan
Podul Qingdao Haiwan pe harta
Reprezentarea podului Qingdao Haiwan pe harta (linia albastra).

In ciuda acestei enorme structuri perioada de constructie a fost de numai 4 ani, incepand in mai 2007 si luand final pe 30 iunie 2011. Si nu doar timpul de constructie este un record ci si constructia in sine, cu o diferenta de 5 km, podul Qingdao ocupa primul loc in topul celor mai lungi poduri peste apa din lume, dupa podul Lake Pontchartrain Causeway din Louisiana (S.U.A.). Aceasta din urma dovedind inca o data profesionalismul si abilitatea inginerilor chinezi de mari constructori.

Podul este sustinut de 5.200 de piloni infipti in fundul Golfului Jiaozhou, au fost folosite nu mai putin de 450.000 de tone de otel, 2,3 milioane de metri cubi de ciment, facut sa reziste la un cutremur cu magnitudinea de 8 grade, la impactul unei nave de 300.000 de tone si la taifunuri.

Cu o capacitate de trafic de peste 30.000 de vehicule zilnic, podul detine sase benzi de circulatie.

Inainte de inceperea constructiei ecologistii s-au opus acestui proiect sub pretextul distrugerii ecosistemului acvatic si punerea in pericol a speciei de delfin alb chinezesc. Investitorii asigurand ecologistii ca vor proteja ecosistemul, ceea ce s-a si intamplat.

Comentarii

Completand in campurile de mai jos va dati acordul cu privire la politicile Rombadconstruct.ro.
inceputul paginii
Rombadconstruct.ro Acasa
Despre noi
Intrebari frecvente
Preturi
       Lista preturi
       Calculator manopera
       Descriere lucrare
Tehnologii
       Categorii
       Dictionar constructii
Harta site
Arhiva
Blog Ultimele articole
Categorii
Galerie foto
Galerie video
Stiati ca…?
Top 10
Personalitati
Urmariti-ne pe:

Contact (+40) 729 503 369
@ florinbadea.contact@yahoo.com
Formular contact
Formular descriere lucrare
Newsletter
© Florin Badea. Toate drepturile rezervate | Termeni si conditii | Politica de confidentialitate